Asset Publisher Asset Publisher

Złoto dla Lasów Państwowych

W piątek 4 grudnia rozstrzygnięto konkurs „Złote Spinacze 2015". W kategorii „PR miejsca, miasta lub regionu" statuetkę otrzymała Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi oraz Telma Agency za kampanię „Leśne Ślady Natury".

Projekt Lasów Państwowych znalazł się wśród 250 zgłoszonych do konkursu inicjatyw. Jurorzy, podczas tajnego głosowania, wybrali zwycięzców w 26 kategoriach konkursowych. Łódzkie murale z mchu otrzymały statuetkę najlepszej kampanii w kategorii „PR miejsca, miasta i regionu".
Zielone murale zapraszające łodzian do lasu, już 6 października uzyskały nominację w kategoriach „PR miejsca, miasta i regionu" oraz „Kreatywność".

Obejrzyj transmisję z gali

Muralowa akcja łódzkiej dyrekcji LP miała unikalny charakter w skali kraju, głównym jej zadaniem było zachęcenie mieszkańców miasta do aktywnego, zdrowego wypoczynku blisko natury. Ambasadorami „Leśnych Śladów Natury" były popularne dla łódzkich lasów zwierzęta. Na ścianach dziesięciu kamienic „wyrosły" sylwetki lisa, bobra, wilka, jelenia, sarny, bażanta, łosia, bielika, zająca i dzika.

Projekt „Leśne Ślady Natury" powstał przy wsparciu Centrum Informacyjnego Lasów Państwowych.

Konkurs „Złote Spinacze" jest przeznaczony dla podmiotów prowadzących działania PR na terenie Polski. Jest wydarzeniem stanowiącym symbol integracji środowiska branżowego oraz promowania najwyższych standardów pracy, kreatywności, rzetelności i zaangażowania. Celem tegorocznej edycji konkursu jest wyłonienie najlepszych projektów kampanii i akcji PR zgłoszonych do jednej z 27 kategorii. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.